Saturday 1 October 2011

MEmOrY AbADi :)

nahazatul syuhaidah

nursaydatina aiesyah
norbaiti jasarudin

sahabat, kawan, rakan,friend.ini kisah kami. :)
hurmm... ni yg aku ade untuk diolahkan sebagai cerita di blog ku ini. tentang persahabatan yg telah lame dibina, lame dijage.pahit, masam, manis, tawar. ade semua nye. cukup lengkap.susah senang kami bersame. itu baru kawan, sahabat name nye kann ? hehe :)
oke, mula mula aku nak ceritalah kan.. kawan aku yg berdua tu sepupu aw. huhu.. same umo blake. sekampung blake. haha... kiteorg kenal dari tadika. bayang kan.. umo 6 tahun. kecek kecek ag. berhingus ag time tu. nak g tadika ma anta, ayah anta. ma ambek, ayah ambek. tapi ade kadang balek ngan cikgu tadika tuu. huhu :) mase kat tadika kawan aku yg berdua ni cepat sikit pick up nye. aku jep slow. haha.. almaklum lahh time tu pemalu sikit. haha *dan dan bgtau pemalu.. huhu.. oke. pas tu kiteorg sambung ag persahabatan yg sementare tu kat sekolah rendaah pulak. umo 7 tahun sampai 12 tahun. lame tak ? lame kann.. hui~~ mase sekolah rendah, jgn cakap lah. tiga tiga garang. huhu.. garang ker ? agak garang ar~~ dah pengawas sekolah, garang lah jawab nye. time tu.. kejayaan bersama! seorg pengawas, habes tige tige pengawas. tamak ! huhu.. hurmm.. lepas tu... berpisah dah... sedeh nye :( .. seorang ke sane, seorang ke sini, seorang ke situ..yg name Syuhaidah tu ke sekolah menengah berasrama. yg name Aiesyah tu ke sekolah agama. aku ? ade jer kat sekolah menengah harian.. hehe :)
tapi tulahh.. takdir Tuhan, sejauh mane kiteorg pergi. masih tetap ditemukan jugak.. sampai sekarang. dah 18 tahun pon umo masing masing. masih berkawan. masih elok persahabatan tu dijage. masih kekal. masih wujud walaupon tak kelihatan secara kasar nye. cause jarang jarang dapat jumpe. unless si Aieyah tu.. cause mase tingkatan 3, dy pindah sekolah aku. hehe :) *sempat diselitkan ag tu..
sedar tak sedar dah 13 tahun kite berkawan.. dari rambut tocang, sampai bertudung ni haa.. adoi ~~ masih bersame. just ade kadang tak contact each other jep. tapi tak bermakna dilupakan. sikit ar info nak tambah. hehe.. Syuhaidah tu birthday dy 28 APRIL 1993. Aiesyah, 27 JULAI 1993.. 
aku rindu korang aw. ade kadang teringat kat korang. aku doa moge moge persahabatan kite yg dah lame kite bina ni kekal selamanye. Insya Allah. tak kisah kowg kat mane. aku doakan kite same same berjaye. 
lovekorangketatketat. :) muahh !


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.